wtorek, 6 stycznia 2015

Liebster Award i informacje

Kochani z przyjemnością informuję, że zostałam nominowana do  Liebster Award i cóż postanowiłam odpowiedzieć na pytania:)

PYTANIA I ODPOWIEDZI :

1. Co byś zrobiła z 1mln pieniędzy?
 odp. Myślę, że pierwszą rzeczą byłby zakup biletu na koncert One Direction, później wykupiłabym mały domek w Londynie a resztę pieniędzy zostawiłabym dla siebie na jakieś pierdoły. No i oczywiście dałabym kilka tysięcy mamie.

2. Książka, która diametralnie odmieniła twoje życie i nie możesz przestać o niej myśleć? 
 odp. Nie było takiej, chociaż przeczytałam ich naprawdę wiele.


3. Ile masz blogów? Jeśli jest ich za dużo, żeby wymienić, to podaj swój pierwszy, ostatni i ulubiony.  
odp. Na bieżąco prowadzę dwa blogi.

4. Oceń swoją kreatywność w skali 1-100.
odp. Zależy to od czynności, którą będzie mi dano wykonywać.

 5. Twoi wszyscy idole?
odp. One Direction, Demi Lovato, jednak przede wszystkim to moja mama.:) Czasami się kłócimy, jednak jest najlepsza.

6. Plany na przyszłość? 
odp. Myślę nad pójściem na studia dziennikarskie, jednak to nie jest nic pewnego. Ale przede wszystkim wiem, że chce wydać książkę, zamieszkać w Londynie i otworzyć mały "barek", w którym będą podawane różne shake, itp.;)

 7. Najładniejsze imię żeńskie i męskie zza granicy?
 odp. Claudia, Kate, Eve, Anabel, a męskie to Louis, Harry, Niall, Liam, Zayn, Patrick, Ted :)

 8. Wymarzony sylwester?
odp. Moje urodziny odbywają się dzień przed sylwestrem, więc myślę, że chciałabym połączyć te dni. Oczywiście, że moim marzeniem jest spędzić go z idolami (o Boże, to było idealne), jednak wydaje mi się, że te dwa dni chciałabym spędzić z przyjaciółmi, bawiąc się dobrze.^^

9. Wymyślony przyjaciel z dzieciństwa?
odp. Nie miałam go.
  
10. Wierzysz w "miłość od pierwszego wejrzenia"?
odp. Myślę, że miłość samej w sobie to nie, jednak zauroczenie, lub zwykłe "podoba mi się" to tak:)

11. Co cię natchnęło do założenia bloga?  
odp. Kiedy byłam w pierwszej gimnazjum pisałam na komputerze "książkę" i kochałam to, jednak nie publikowałam tego nigdzie. Moja przyjaciółka przeczytała, kiedyś moją pracę i powiedziała, że powinnam to wydrukować, jednak mi nie spodobał się ten pomysł, więc założyłam bloga.


Okej chciałabym podziękować za nominację 
http://mamfazenahazze.blogspot.com 
i serdecznie dziękuję, jednak naprawdę nie mam dużo czasu na to, aby rozsyłać nominowanie. 

Misie poza tym chciałabym prosić, aby jakikolwiek spam udostępniać w wyznaczonym do tego miejscu po prawej stronie.
Dziękuję do następnego rozdziału 
xx 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz