środa, 27 sierpnia 2014

Prolog

-Widać, że go kochasz.-blondynka obdarzyła mnie pełnym miłości i współczucia spojrzeniem-Każdy Twój ruch, każdy Twój uśmiech, wszystko co robisz mówi mi o tym.-dokończyła, delikatnie głaszcząc moją dłoń.
-Masz rację.-uśmiechnęłam się trzepocząc rzęsami.-Kocham go, całą sobą.
-Więc dlaczego nie jesteś z nim? Dobrze wiesz, że on jest cały Twój, nie raz Ci to mówił.-odparła, marszcząc czoło.
-To tylko słowa Elizabeth.-zaśmiałam się sucho.-Ludzie nie mają szacunku do tego co mówią. A od Harrego słyszałam naprawdę wiele.-chwyciłam czerwony kubek, po czym wypiłam resztki kawy.
-Starał się kochanie. Jednak większą połowę swojego życia miał serce z lodu, a sam był jak z kamienia.-dziewczyna ciągle odpierała moje ataki. Broniła go, co budziło we mnie jednocześnie dumę co i złość. Powinna stać po mojej stronie.-Porozmawiaj z nim.
-On zjebał nie ja.-warknęłam, czując nacisk siostry. Dlaczego to ja miałam wyciągać do niego rękę, kiedy dobrze wiedziałam, że nie zawiniłam? Starałam się być w porządku a zawsze byłam tą najgorszą.
-Poza tym, oprzytomniej El! Rozmawiałam z nim tyle razy, prosiłam, i na czym stanęło? Na tym, że spierdolił do Nowego Jorku!-złapałam głęboki oddech, uspokajając się na tyle na ile było to możliwe.
-Kochanie...
-Przestań!-splunęłam od razu.-Moja historia nie jest taka jak Twoja. Ja mam złamane serce, a Ty narzeczonego. Twoja bajka skończy się happy end'em, a moja to pieprzony koszmar!-odparłam, po czym wyszłam z kuchni. 


 

11 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie ^_^ Będe czytać :3 i czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Jak najszybciej dodaj pierwszy rozdział! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne!
    Przed chwilą natrafiłam na tego fanfica, już po prologu uważam że będzie świetny ;)
    Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada sie świetnie. Nie moge sie doczekac pierwszego rozdziału .
    @1kierunekmiodu

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Trafiłam tutaj przypadkiem i przeczytałam, więc komentuje. Może zanim się wypowiem, to krótko o mnie XD Piszę od niecałego roku, zyskałam już jakieś grono wiernych czytelników i od czasu do czasu wpadam na takie fanfiction. Staram się przeczytać chociaż rozdział i wyrazić swoją opinię, dać kilka rad. Nie uważam się za kogoś lepszego, nie. Chcę tylko pomóc Wam udoskonalić, to co już piszecie :D Nie wiem jak długo piszesz. Mi osobiście bardzo się podoba. Jedyna rada jaką mogę Ci dać, żebyś zdobywała coraz więcej czytelników, to regularnie publikowane rozdziały :) Masz fajny styl pisania :) Rób to po swojemu i nigdy nie zmieniaj tego jak piszesz, bo komuś nie pasuje. Nie próbuj pisać "pod gusta czytelników", bo wyjdzie to sztucznie. Przecież zawsze znajdzie się grono Twoich wyznawców XD Życzę Ci powodzenia i wytrawałości, bo to chyba jest tu najważniejsze. Nie poddawaj się, nawet jak wena zawiedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze się zapowiada :3 Czekam na rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetny, ale czy mogłabyś przesunąć statystykę bo nie widać co pisze dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy początek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie więc będę czytać ;*
    ~HomlesChapel1994

    OdpowiedzUsuń